2014. december 3., szerda

6.rész: Ez még is mi volt?

Igen, tudom, hazug dögök vagyunk, hogy nem hoztunk részt, de most sem ígérhetek minden hétre, de amikor időm engedi, hozni fogok pár részt. Addig is, remélem ez a rész elnyeri a tetszéseteket:)
Anna xx


Sam Horan

Még a vér is megfagyott bennem, amikor megláttam az ajtóban álló személyt. Te Jó Ég! Mi lesz, ha Niall megtudja, hogy én Louis-szal voltam egy légtérben, meg beszélgettünk és...majdnem MEGCSÓKOLT!!
Harry először meglepődve nézett rám, de amint meglátta Louis-t is mögöttem, rögtön elvigyorodott. Jaj ne! Jaj ne, jaj ne, jaj ne!
- Bocs, nem akartam félbeszakítani semmit. Már megyek is. - már csukta volna be az ajtót, de én utánaszóltam.
- Várj! - éreztem Louis tekintetét magamon, de nem foglalkoztam vele. Harry meg érdeklődve nézett rám. - Lehetne, hogy ezt nem mondjátok el senkinek? - intéztem mindkettőjük felé a kérdést.
- Ugyan kislány! - nevetett Harry. - Szerintem semmi gond azzal, hogy egy kis kalandra vágysz. De vajon a nagy Horan mit szólna hozzá? - tűnődött el, mintha csak azon tűnődne, hogy ez jó vagy rossz dolog-e. És ez határozottan rossz dolog!
- Ne, kérlek! - éreztem, hogy az arcomon végigfolynak a könnyeim. - Ezt soha, senki nem tudhatja meg! És...nem is történt semmi! - próbáltam menteni a menthetőt.
- Nyugi, senki nem fogja megtudni. - szólalt meg mögöttem Louis. Megfordultam és eresztettem felé egy hálás mosolyt.
- Köszönöm. - suttogtam. - Most mennem kell. - mondtam, majd amilyen gyorsan csak tudtam, elrohantam Harry mellett és hazafelé vettem az irányt.

Louis Tomlinson

- Te, ez még is mi volt? - kérdezte Hazz egy idő után.
- Mégis mi? - kérdeztem, holott pontosan tudtam, hogy mire gondol.
- Tudod te. - jött oda hozzám. - Lekaptad volna, ha nem nyitok rátok? - nem válaszoltam rögtön,mert magam sem tudtam volna megmondani.Sam remek lány,de nem lenne jó ötlet vele kezdeni Niall miatt.
-Nem,csak szívattam.-mondtam,pedig ez nem igaz,de tartanom kellett azt a látszatot,hogy utálom a Horan klánt.Ez sem volt igaz,mert semmi bajom velük,de ha bandába akartam maradni,akkor azt kellett mondanom.Őszintén sosem értettem,hogy Zaynnek mi baja Niallel.Szerintem senki nem tudja.
Harry elindult Zaynhez,én meh haza,mert gondolkodom kellett. Még pedig Sam-en.
Emlékszem arra, amikor először megláttam. Nagyon nem volt olyan különleges, de amíg együtt volt a banda, egyre jobban megismertem és megkedveltem. Kedves, okos és vicces lány. Persze mivel egy (volt) haverom húga volt nem tekinthettem rá úgy, De aztán a banda kettészakadt. Majd ő elkezdett azzal a faszfejjel járni, mi meg ellenségek lettünk.
Basszus, elegem van ezekből a hülye gondolatokból! Inkább elmegyek Zaynhez, iszunk egyet és addig is nem gondolok Sam-re.
Az út rövid volt. Bementem az ajtón és a nappaliban megtaláltam a többiek. Ott volt Harry, Zayn és Zayn csaja, Elly. Elly jó fej csaj, de nem tekintek rá máshogy, hisz egy haverom csaja.
- Sziasztok. - köszöntem, majd a konyhába mentem és a hűtőből kivett sörrel tértem vissza hozzájuk. Lehuppantam a fotelbe és iszogatni kezdtem.
- Mi van? - kérdeztem egy idő után, amikor már nagyon zavart, hogy engem bámulnak.
- Nem akarsz nekünk elmondani valamit? - kérdezte Zayn, én meg szúrós szemmel néztem Harry-re, aki a telefonját bámulta folyamatosan. Tudom, hogy elmondta.
- Nem hiszem. - rántottam meg a vállam.
- Ma lesmároltad Sam Horant.-jelenti ki egyszerűen és hátradől a kanapén.Szemeim rögtön Harryre tapadnak.Megígértem Samnek hogy senki nem tudja meg,a francba.
-Nem csókoltam meg.-tetetem,hogy mennyire nyugodt vagyok,pedig beül nagyon ideges vagyok.Ennek komoly következményei lehetnek,ha Zayn megharagszik.
- Az is csak részlet kérdése. - intett le egyszerűen. - Ezt simán felhasználhatnánk... - tűnődött el. Kezeim azonnal ökölbe szorulnak és a legszívesebben behúztam volna neki. Ha már megígértem neki, akkor nem is akarom megszegni.
- Ezt azonnal felejtsd el. - sziszegtem. Zayn felállt a kanapéról és megállt előttem.
- Neked bejön a kisebbik Horan? - kérdezte.
- Dehogyis! - ráztam a fejem rögtön. Még ha régen tetszett is, ma már teljesen hidegen hagy.
- Akkor meg minek érdekel, ha ki is tudódik ez a kis akciótok?
- Mert megígérte neki, hogy ezt senki nem tudja meg. - köpött Harry. Basszus, ha kettesben maradunk simán ki fogom nyírni! Ennyire nem tudja tartani a száját?!
- Csakugyan Tomlinson? - kérdezte Z. Nem válaszoltam, így gondolom tudta is a választ. - Hát akkor békén hagyjuk. - mondta.
- Igen? - kérdeztem és gyanakodva fürkésztem az előttem álló srácot.
- Persze, hisz nem is őt akarjuk kikészíteni. - rántotta meg a vállát és visszaült a kanapéra, a csaja mellé.
- Akkor jó. - fújtam ki megkönnyebbülten a levegőt, majd vissza is ültem a kanapéra. Bár mivel ismerem őket, tudom, hogy nem ezt nem fogja annyiban hagyni, nekem meg rajtuk kell tartanom a szemem!

2 megjegyzés:

  1. wáo:-*még csak most találtam rá a blogra de eszméletlen joo siess a kövi részel!:)<3<3

    VálaszTörlés
  2. szia most találtam a blogodra nagyon jó folytasd
    xoxo.Réka

    VálaszTörlés