2014. május 31., szombat

5.rész: Gondolatok

Sziasztok! Meghoztuk az új részt és bocsánat a sok késésért!
Annyit mondanánk, hogy majd nyáron fogjuk hozni a részeket, de azt is gyakrabban (próbáljuk:D).
Jó olvasást, Anna és Lala xx.

Niall Horan
Sam a karjaim közt aludt el,míg én azon gondoltam hogy,mi történhetett.Nagyon kibukott,de nem mondta el miért.Aggódom érte,ő húgom,meg szeretném védeni mindentől,azt szeretném,ha boldog életet élne.Úgy tűnik ez eddig sikerült,mert a suliban is népszerű,jó tanuló,remek barátai vannak,és Chrisszel is megvannak.
De akkor mégis miért jött haza zokogva?Megesz az ideg,de nincs szívem felkelteni.
Lehet,hogy...Zayn!Biztos ő bántotta,vagy valamelyik idióta társa!Komolyan megfejelem ezt a barmot,annyira utálom.Gondolataimban,fekete haja,barnán csillogó szemei,erős testalkata egyre többször van jelen,nem tudom miért érzem ezt,de elakarom üldözni ezekez a gondolatokat.Minél távolabb akarom tartani magamtól és a családomtól Zayn Malikot és a hülye bandáját!
Halkan távozok a szobámból,majd felkapom a cipőmet,és már el is hagyom a házat.Tiszta levegőre volt szűkségem,ezért sétáltam,magam sem tudom merre. A lábaim maguktól mentek, míg el nem értek egy helyhez. Igazából magam sem tudom, hol vagyok, de most nem érdekel. Egy magas kilátóhoz  érkeztem, ahonnan belehetett látni az egész várost. Volt ott egy pad, amire le is ültem és csak néztem ki a fejemből.
Magam elé képzeltem karakteres vonásait,hóló fekete haját,és hatalmas bicepszét. Nem értem magamat, miért jár folyton rajta az eszem? Hiszen én gyűlölöm őt, amióta...nos azóta.
Azóta,amióta Holly Greenwald megjelent kilencedikben a sulinkban.Selymes szőke haja,és izzó zöld szeme volt,ő a másik osztályba járt,viszont ott kitűnő tanuló volt,mondhatjuk stréber,de engem ez csöppet sem érdekelt.Akkoriban oda voltam érte,és fittyet hánytam arra,hogy hol helyezkedik el a népszerűségi ranglétrán.
Vágyakoztam utána,álmodoztam róla,és habár ő nem tudta,mindig megvédtem amikor valami csúnya dolgot terveztek ellene,mindig sikerült úgy alakítanom,hogy a barátaimnak ne legyen eredményes szívatós akcióik.
Én tudtam,mikor,hol,mit tennének majd vele,mivel én is a banda tagja voltam,Liam,Louis,Harry,..és Zayn mellett.Igen,mi valaha legjobb barátok voltunk.Egyszer ebédszünetben Hollyt megtámadták az egész iskola előtt,kicikizték,leöntötték a ruháját kajával,miközben mindenki csak röhögött.Nem értettem miért nem tudtam róla,hisz akkor biztos úgy alakítom,hogy a lány máshol ebédeljen.Később kiderült,hogy Zayn gyanakodni kezdett,még végül rájött,hogy miattam nem sikerül soha a merényleteik,ezért engem kihagyott,persze a többieknek azt mondta tudok róla,és majd én is segítek.Miután Liam és Harry megtudta,hogy hazudott nekik,mellém álltak,de Louis inkább hit Zaynnek.Így ketté szakadtunk,de előtte még elmondtam,amit nem tudtak,hogy nekem bejön Holly,másnap a lány felpofozott,és sírva közölte,hogy gyűlöl,és emögött is Zayn állt,mert azt mondta Hollynak,hogy én terveltem ki az egész ebédszünetes szivatást,egy hét múlva Holly iskolát váltott,és azóta se láttam.
Ez lenne a mi történetünk,ez miatt nem tudunk megmaradni egymás mellett.Nekem tényleg tetszett az lány,de Zayn elüldözte,nagyon fájt ez a tette,mert a barátomnak gondoltam.
Most mondhatnátok,hogy ez már négy éve volt,tovább kéne lépnem.Ami igaz,és én már rég szemet hunytam a dolog fölött,de akkora már annyira beleástuk magunkat ebbe a bandaháborúsosdiba, hogy nem volt megállj.Pedig,néha azt kívánom,bár vége lenne ennek az egész szarságnak,de Chris nagyon erőlteti,olykor furcsa is,mert ez nem az ő harca.
Amúgy Chrisre térve,elég furcsán viselkedik a húgommal,de eddig nem láttam semmiféle nagyobb próblémát. Őszintén nekem nem szimpatikus a csávó,de jól nevelt,udvarias családja van,és Sam szereti őt.Nekem ennyi elég,de ha egyszer is meg meri bántani,akkor kiverem a fogát.
Sam a mindenem,ő a legfontosabb számomra,hisz csak ketten vagyunk egymásnak.Igaz ott vannak a szüleink,de rájuk szinte soha nem számithatunk,talán ezért védem annyira a testvéremet,mert tudom,hogy csak én vagyok neki,és nekem csak ő van.Utána Liam és Oliv van a szívemben,de ezzel be is zárul a kör. Nehezen engedek közel magamhoz embereket,kevés személy fontos nekem,de ők a legjobban.Kivéve persze azt a hülyeséget,amit nem értem miért nem tudok kiverni a fejemből,de mintha törödnék Zaynnel,aggódom mikor nincs suliba,sajnálom,mikor egy szívatásunk után hoppon marad,bámulom az ajkát,izmos karját mikor nem figyel oda.Fogalmam sincs miért teszem,de nem tudom elfordítani róla a tekintetem,és ez nagyon aggaszt.Bármint tudom,hogy nem vagyok meleg,mert ha ugyanezt elnéztem más pasiknál elfogott a hányinger. Zaynhez valami különleges vonz,de nem tudom mi az.
A legjobb amit tehetek,hogy elásom magamban ezt az érzést a legmélyebbre,és soha nem gondolok rá többet.
Sam Horan
Mikor felkelek,érzem,hogy Niall védelmezően átölel.Annyira szeretem!Nála jobb embert nem ismerek.
Mindig a családját védi,kedves,okos,a földön jár.Szerencsés vagyok,hogy ő a bátyám.
-Jó  reggelt,Törpe!-puszil bele a hajamba és közben vigyorog.-Mi történt tegnap?
Érzem a a torkomba ugrik a szívem,nem akarok erről beszélni.Egyrészt nem tudhatja meg Chris tetteit,másrészt dühös lenne,mert elmentem Louishoz.Nem jó ötlet neki elmondani a félelmeimet,nem akarom megijeszteni.
-Kicsi kiakadtam,ennyi.-vonok vállat és már elmennék,de ő visszaránt,mélyen a szemebe néz.
-Minden rendben,ugye,Sam?-kérdezi lágyan,mire a torkom összeszorul,annyira kedves,gondoskodó,nem támadhatom le a gondjaimmal.
-Persze.-erőltettek mosolyt az arcomra.-Bocsi a tegnapiért.
-Sam!Hozzám mindig jöhetsz,bármit elmondhatsz,tudod.Én mindig itt leszek,mikor szükséged van rám.-istenem,mennyire szeretem.A legeslegjobb testvér a világon,a csillagokat is lehozná nekem.
-Szeretlek.-ölelem meg,mire körém fonja karjait.De szeretném,ha Chris is így tudna viselkedni.Sosem fogom megérteni,miért bánt.
-Én is.Menjünk,mert elkésünk!
A szobámba vonulok,készülődés közben pedig a történteken gondolkodom.Louis megvédett,utána viszont könyörtelenül a szemembe vágta az igazságot.Nem haragszom rá,minden szó amit kiejtett a száján őszinte volt.Nem tudom,Chris jön-e ma suliba,de ha igen,nekünk végünk.Megmondta,hogy Louist is és engem is kicsinál.Ráadásul Liam talált ránk,így gyanút fogott.Fogalmam sincs milyen magyarázatot adok majd neki,mert láthatóan a 'leesett a lépcsőről' sztorit nem vette be,és tuti kérdezősködni fog.
Annyi minden van a fejemben,de a gondokat elnyomja egy érzés.Louis megvédett!Összezavarodtam,mert amint meglátom a gyomrom összezsugorodik,a lábaim remegnek,miközben érzem,hogy a közelébe biztonságban vagyok,mellette önmagam lehetek,nem kell eltakarnom a foltjaimat,nem kell eljátszanom a népszerű lányt,de ami a legfontosabb,nem félek.Nem félek attól,hogy Chris megint megver.Sem attól,hogy Niall megtudja,vagy a családom,és az iskola.Nem kell félnem a jövőtől.Pedig ez csak illuzió.A valóságban igenis félnem kell ezektől a dolgoktól.De amikor Louisszal vagyok,boldognak érzem magam,teljesnek.Vele a gondok elhalványulnak.És én imádom ezt az érzést.
-Sam,most hívott Chris,hogy nem tud értünk jönni,mert tegnap leesett a lépcsőn,és otthon marad.Azt mondta,vele voltál,ez miatt borultál ki?-Niall kérdően,megértően néz rám.Ó,ha tudná...
-Igen,elég ijesztő volt.Szerencsére Liam jött és haza dobott minket.-fejezem be a sztorit,ő pedig bólintással jelzi,hogy ismeri,nyílván Chris elmesélte neki.Örültem,hogy emlékszik mit mondtam Liamnek,mert elég gáz lett volna,ha mást próbál beadni Niallnek.-Induljunk!

Az ebédszünetben lementünk a kis csapatunkkal az udvara.Liam mellém ült,gondolom,most jön a faggatás.
-Mi volt ez a tegnapi?-kérdezi,olyan halkan,hogy csak ketten halljuk.
-Mondtam már,Chris leesett a lépcsőről.-húzom a szám,megjátszva,mennyire elszomorít barátom 'balesete'.
-Aha,persze.Ugye,tudod,hogy nekem bármit elmondhatsz?-néz mélyen a szemembe.Dezsávű,Niall is pontosan ezt csinálta reggel,komolyan mondom Liam a második bátyám.
-Persze.-megint egy erőltetett mosoly.Legszívesebben elbújnék egy sarokban,és sírnék.
Nem tudom, hogy mit csináljak. Én ezt már nem bírom, nem akarok tovább Chris mellett lenni. De ha meg szakítok vele, akkor a csapatnak annyi lehet, és Niall csalódni fog bennem. De ha elmondom neki, hogy Chris mit csinál velem, akkor meg meg is ölné. Na jó, azt azért nem, de megverheti, de mi van, ha Chris bántaná Niallt.Azt nem bírnám ki.Gondolatmenetemet Louis szakította meg,mert meg fogta a könyököm és behúzott egy terembe a folyosóról.
-Sajnálom,amiket tegnap mondtam.-hadarja egy szuszra és nagyon zavarban van.
-Semmi gond,igazad volt.-vonok vállat,és lépnék ki,de elkapja a csuklómat.Mikor visszafordulok,látom a hitetlenkedést a szemében.
- Tessék?Sam..nekem nem volt igazam.Remek életet élsz.-mondja magabiztosan,de én tudom,hogy megint csak a felszínt látja.
-Ja,persze,remek élet,mikor a barátot péppé ver.-fintorgok gúnyosan.
-Akkor szakíts vele-vonja meg egyszerűen a vállát.
-Mintha az olyan könnyű volna.-sóhajtok fel szomorúan.Nem tudom mit tehetnék.Már nem szeretem Christ, és ezzel rengeteg szépítettem a dolgon.Szerintem nem férfi az aki,megüt egy nőt.Megalázottnak,tehetetlennek érzem magam.Túl sok nekem ez,hisz még csak 17 vagyok.Gondtalan életet szeretnék,ahol önmagam lehetek és van egy olyan párom,aki tiszta szívéből szeret.
-Miért?Oda mész,szakítasz,haza mész.Ennyi.
-Aha,és szerinted majd Chris,csak úgy hagyja ezt az egészet?!-vonom fel a szemöldököm.
-Egyáltalán miért van veled?Mármint gyönyörű vagy,okos,de akkor nem értem miért ver?Ha szeretne,nem verne.-gondolkozik hangosan,én pedig meg akadok a szavain.Gyönyörű,okos.Ezt tényleg Louis mondta?
Látszólag észrevette magát,mert elpirul,de ez sem tántorítja el céljától.-Szakíts vele,nem érdemel meg téged, sőt senki szeretetét nem érdemli az ilyen ember.Boldog lehetnél,tovább léphetnél rajta.-sorolja mindazokat amiket én már tudok.
-Azért van velem,mert Niall itt a legmenőbb.És a legnépszerűbb húgával járni elég menő dolog.-fintorgok, mert szerintem ez hülyeség.Undorodom ettől az egész sznob dologtól,de sajnos a gimiben csak így élheted túl.Ha egyszer megcímkéznek,nagyon nehezen törsz ki onnan.
-Ez baromság.-jelenti ki Louis.Szóval ő is így gondolja.Jó tudni,ezért tisztelem egy kicsit.
-Igen,az.
Egy ideig csendben állunk. Én a gondolataimmal vagyok elfoglalva, míg Louis a kezét tördeli. Amikor lenézek a kezére, hogy megkérjem, hagyja abba, ekkor veszem észre, hogy a keze fel van horzsolódva.
- Te mi a fenét csináltál? - fogom meg a kezét, hogy jobban megvizsgáljam, de csak kirántja a kezemből és zsebre teszi. - Ez azért van, mert megverted Chris-t?-kérdeztem kiakadva.
-És ha igen, miért érdekel?-vetette oda bunkón. Mi történt vele? Eddig olyan kedves volt, most meg, mint egy seggfej.-Különben is, megérdemelte.
-De nem akarom,hogy bajod essen.-bököm ki,és fogalmam sincs miért.Miért mondtam ezt?Miért érdekel Louis épsége?
-Engem nem kell féltened.-lágyul el a hangja.-Inkább a barátodat,mert ha megint kezet emel rád,kicsinálom.-morogja.
-Ez annyira elcseszett.-érzem hogy,könnyek gyűlnek a szemembe, de nem engedem őket szabadjára. Még csak az kéne, hogy gyengének lásson.
De miért is érdekel, ha gyengének lát? Nekem nemhogy gondolnom sem szabad rá, de még csak szóba sem állhatok vele! Nem tudom mi történt köztük, de nekem már nagyon elegem van ebből az egész 'harcból'!
Egyszer csak azt vettem észre, hogy Louis felemeli a kezét és letörli a könnyeimet. Basszus, nem is vettem észre, hogy sírok. Lassan felnéztem azokba a hihetetlenül kék szemeibe, amik szinte csillogtak. Lassan végigsimított az arcomon, amitől akaratlanul lecsuktam a szemeim. Még soha senki nem volt velem ilyen gyengéd, Niall-en kívül. De az más, mert ő a testvérem. De ez...jólesően végigfutott a hátamon a hideg.
Felém kezdett hajolni és, meglepő módon, én is közelíteni kezdtem felé. Már csak pár centi választotta el az ajkainkat, amikor hirtelen kivágódott az ajtó, mi meg meglepődve néztünk az ott álló személyre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése